חיפוש
חיפוש

נשכן לתינוק- מה חשוב לדעת?

נשכן לתינוק: משחק איכותי ובטוח לשלבי הגדילה המוקדמים

נשכן לילדים הוא פריט מרכזי בהתפתחותו של התינוק, המלווה אותו לאורך תקופה ארוכה. נשכן איכותי לתינוק עשוי לסייע ולהקל על כאב המלווה בבקיעת השיניים. המרקמים השונים של הנשכן, דרגות הקושי, צורת האחיזה והצבע יסייעו בלמידה וחקירה של עולם המרקמים בשלב האוראלי.

הבחירה הנכונה:
לפני שנבחר בנשכן, חשוב לוודא שהוא מאושר על ידי מכון התקנים, כך שניתן למנוע סיכונים כמו חנק בליעה או הכנסה של חומרים מסוכנים לפה. נשכן לתינוק יכול להגיע במגוון גדלים, מרקמים וצורות אחיזה, מה שמאפשר להתאים אותו לצרכיו המיוחדים של כל תינוק.

היתרונות של נשכן לתינוק:
כאשר התינוק משתמש בנשכן נכון, הוא מקבל חווית נשיכה בטוחה ונעימה, שמסייעת לו להרגיש מנוחה ולשקם בקלות את הכאב המתמקד בסביבתו הקטנה.

השלב האוראלי המוקדם:
בשלב האוראלי המוקדם של תינוקות, התינוק מתחיל לחקות ללטף ולהכניס חפצים לפה. זהו שלב בלתי נמנע בפיתוחו המוטורי והחברתי של התינוק, שבו הוא מתבונן ומבדיל בין חפצים שונים לפי טעמם, מרקמם ותחושות שהם מעניקים לו. נשכנים איכותיים המותאמים לשלב האוראלי מספקים חווית נשיכה בטוחה ונעימה, תוך שמירה על בטיחותו של התינוק מפני סיכון לבליעה או חנק. כשהוא משתמש בנשכן נכון, הוא מקבל את הסיכוי להבין יותר טוב את העולם סביבו, לפי עקרונות הטעם, הגודל והמרקם שהוא מתנסה בהם.

בחירה של נשכן לתינוק היא לא רק עניין של בטיחות, בקניית נשכן איכותי ובאישור מכון התקנים, יכולים ההורים להיות בטוחים שהם בוחרים את הטוב ביותר עבור תינוקם.

אם ברצונך להתייעץ עוד או לקבל המלצות נוספות על ציוד לתינוקות, אני כאן לעזור!

נטע לייטנר ברינדט
הבעלים של – NEST PLAY חנות בוטיק למשחקים לילדים, הנעלה ומתנות
NEST LINE חנות לדברים יפים לנשים ולבית
עובדת סוציאלית, מדריכה להתפחות תינוקות ויועצת שינה
0512525380
[email protected]

Picture of מערכת NestPlay

מערכת NestPlay

מקום להורים וטף

השאר תגובה

התחל שיחה »
1
אנחנו כאן בשבילך
הי,
הצוות המקצועי של NEST כאן כדי לסייע ולהמליץ. אנו מעניקים מענה אנושי ומבטיחים לענות בהקדם:)
(פניות לאחר שעות הפעילות יענו למחרת)